• Rozwiązania
    • System STAR B2B
    • Oferta dla E-sklepów
    • Katalogi Produktów
  • Aktualności
    • Ponad 200 dostawców na Planet B2B
    • Św. Mikołaj w tym roku korzysta z B2B ONLINE
    • Platforma B2B Online nagrodzona
    • Premiera B2B Online dla instytucji
    • Premiera B2B Online dla firm
    • Dropship
    • Puls Biznesu o nas
    • Start Planet B2B
    • Sprzedaż hurtowa
    • Portal Planet B2B
    • Targi eHandlu za nami
    • Targi eHandlu
    • Sprzedaż hurtowa
    • Moduł dla dostawców
    • Konferencja o CloudComputing
    • System B2B i Cloud Computing
    • Zakupy Hurtowe
    • Drop Ship
    • Nowe możliwości
    • Na Allegro spoza Allegro
    • Faktury przez Internet
    • Portal dla Hurtowni
  • Dla mediów
  • O FIRMIE
    • Kontakt
    • Praca
    • Mapa Strony
infolinia: 22 389 6933

Premiera B2B Online dla instytucji

  • Start
  • >
  • Aktualności
  • >
  • Premiera B2B Online dla instytucji
  • Aktualności
  • Ponad 200 dostawców na Planet B2B
  • Św. Mikołaj w tym roku korzysta z B2B ONLINE
  • Platforma B2B Online nagrodzona
  • Premiera B2B Online dla instytucji
  • Premiera B2B Online dla firm
  • Dropship
  • Puls Biznesu o nas
  • Start Planet B2B
  • Sprzedaż hurtowa
  • Portal Planet B2B
  • Targi eHandlu za nami
  • Targi eHandlu
  • Sprzedaż hurtowa
  • Moduł dla dostawców
  • Konferencja o CloudComputing
  • System B2B i Cloud Computing
  • Zakupy Hurtowe
  • Drop Ship
  • Nowe możliwości
  • Na Allegro spoza Allegro
  • Faktury przez Internet
  • Portal dla Hurtowni

Premiera B2B Online dla firm i instytucji

B2B Online – internetowa platforma B2B – jest szansą na oszczędności w firmach, korporacjach, grupach kapitałowych, a także instytucjach. Jej funkcjonalność sprowadza się do precyzyjnego zorganizowania zakupów, czyli: taniej, szybciej i przystępniej. 


Zadanie nowej platformy to usprawniać i scentralizować zakupy wewnętrzne. Jej podstawowe atuty to wymierna możliwość redukcji kosztów, stała kontrola nad wydatkami i budżetami oraz zmniejszenie kosztów administracyjnych w procesie. Przekonały się już o tym firmy takie jak: Polimex-Mostostal SA czy Citroen.


B2B Online
jest jak internetowy katalog produktów. Na  firmowej witrynie, dostępnej tylko dla upoważnionych pracowników, widoczne są zdjęcia produktów, opisy z parametrami technicznymi, cenniki i informacje o ich dostępności. System elektronicznych zakupów jest dostosowywany do branży, w której działa organizacja np. dla szpitala czy dla hotelu. Aktualne oferty są widoczne dzięki systemowi elektronicznych zakupów. 


Jak to działa


Upoważniony pracownik wskazuje dowolnie wybranych sprzedawców. Cenniki dostępne dla kupujących są aktualizowane automatycznie, gdyż dane czerpane są bezpośrednio z systemów informatycznych dostawców. Dzięki możliwości sortowania, można wybierać najatrakcyjniejszą ofertę. Wybór dokonany przez pracownika nie oznacza jeszcze transakcji zakupu. Jest to dopiero określenie zapotrzebowania. Dodatkowo każdemu pracownikowi można przyznać limity budżetowe. Na tym etapie przełożony ma możliwość weryfikacji i zbiorczego przygotowania zapotrzebowania dla swojego działu. Zapotrzebowania, ze wszystkich działów czy jednostek organizacyjnych instytucji spływają do centralnej bazy, gdzie dopiero po akceptacji działu zakupów możliwe jest stworzenie zamówienia i wskazanie dostawcy do jego realizacji oraz wysłanie potwierdzenia drogą elektroniczną.


Korzyści z użytkowania Mercury B2B


Korzystając z narzędzi Mercury B2B dział zaopatrzenia scala wszystkie zamówienia, ma możliwość analizy i optymalizacji. Duże zamówienie kierowane do jednego dostawcy umożliwia negocjację cen. Dodatkowo dostawcy w systemie Mercury B2B uwzględniają indywidualne poziomy rabatów dla instytucji i korporacji w zależności od wielkości ich zakupów.  Oszczędności to tylko jedna z wielu korzyści. Pozostałe to m.in. zmniejszenie kosztów administracyjnych w procesie zaopatrzenia oraz lepsza kontrola nad zakupami i budżetami dla kierownictwa (raportowanie).


Wbudowane w Mercury B2B narzędzia analityczne ułatwiają pracę na tyle, że pracownik działu zaopatrzenia może większość czasu poświęcić na obniżanie kosztów zakupu i usprawnianie płynności całego procesu. Ważne jest szukanie alternatywnych dostawców. Szczególnie z punktu widzenia firm i instytucji takich jak np. szpitale, dla których istotna jest możliwość analizowania i koordynowania dostaw – czyli praca w tzw. modelu dostaw on time, z minimalizacją zapasów magazynowych. Poszczególne produkty dostarczane są praktycznie w chwili, gdy są potrzebne. 


Elastyczna współpraca


Centralizacja zakupów to jedna z podstawowych korzyści, które oferuje elektroniczna platforma Organizacja o rozproszonej strukturze – firma czy instytucja, zamawiając np. artykuły biurowe, komputerowe czy marketingowe na bieżące potrzeby pracowników, robi to raz, uzyskując jednocześnie lepszą cenę. 

Większość zakupów w instytucjach publicznych odbywa się dzięki przetargom. Rozwiązanie Mercury B2B jest komplementarne do zakontraktowanych zakupów i pozwala na dodatkowe zakupy produktów na bieżące potrzeby po konkurencyjnych cenach. Dziś działy zakupów kupują niezakontraktowane produkty po niekonkurencyjnych cenach, bo nie dysponują narzędziem do porównywania ofert od kilku dostawców. Mercury B2B dopuszcza do katalogu mniejszych dostawców często oferujących lepsze ceny, ale nieposiadających własnych systemów informatycznych B2B.


Bezpieczeństwo w tzw. chmurze


Platforma Mercury B2B jest oferowana w modelu SaaS, czyli jako usługa realizowana w tzw. prywatnej chmurze, dzięki czemu wszelki transfer danych odbywa się przez szyfrowane kanały VPN (wydzielone, prywatne sieci rozproszone). Zaletą takiego rozwiązania jest oszczędność na zakupie oprogramowania i kosztach jego eksploatacji, przy zapewnieniu wymaganego przez klienta i zagwarantowanego mu w umowie poziomu niezawodności działania, tzw. SLA (Service Level Agreement).  


Platforma jest zaprojektowana zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej organizacji i dostosowana do obowiązującego layoutu strony w danej firmie lub instytucji. System Mercury B2B współpracuje z programami dostarczanymi przez innych producentów, z systemami ERP, czy programami magazynowo-księgowymi (m.in. Sage, Comarch, SAP, Microsoft, Oracle). 


Szybkie wdrożenie


Platforma Mercury B2B dostępna jest w wersji standardowej, która pozwala na szybki dobór dostawców i branż produktowych oraz bazy loginów dla pracowników, umożliwiając jednocześnie szybkie wdrożenie do użytkowania. Dla większych instytucji przygotowywana jest wersja indywidualna, której wdrożenie podzielone jest na 3 główne etapy: analiza potrzeb, integracja z systemami ERP i HR oraz wdrożenie i testy, zakończone uruchomieniem i przekazaniem systemu do eksploatacji.


W efekcie integracji i wdrożenia systemu Mercury B2B, powstałego dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, firma otrzymuje funkcjonalną platformę z całym elektronicznym katalogiem produktów od wszystkich swoim dostawców (opisy produktów, zdjęcia, stany magazynowe, ceny) gotową do składania zapotrzebowań.

Try Out

Try Out
więcej »

B2B Online

  • Rozwiązania -
    • System STAR B2B ,
    • Oferta dla E-sklepów ,
    • Katalogi Produktów
  • Aktualności -
    • Ponad 200 dostawców na Planet B2B ,
    • Św. Mikołaj w tym roku korzysta z B2B ONLINE ,
    • Platforma B2B Online nagrodzona ,
    • Premiera B2B Online dla instytucji ,
    • Premiera B2B Online dla firm ,
    • Dropship ,
    • Puls Biznesu o nas ,
    • Start Planet B2B ,
    • Sprzedaż hurtowa ,
    • Portal Planet B2B ,
    • Targi eHandlu za nami ,
    • Targi eHandlu ,
    • Sprzedaż hurtowa ,
    • Moduł dla dostawców ,
    • Konferencja o CloudComputing ,
    • System B2B i Cloud Computing ,
    • Zakupy Hurtowe ,
    • Drop Ship ,
    • Nowe możliwości ,
    • Na Allegro spoza Allegro ,
    • Faktury przez Internet ,
    • Portal dla Hurtowni
  • Dla mediów
  • O FIRMIE -
    • Kontakt ,
    • Praca ,
    • Mapa Strony

Zapraszamy do kontaktu

B2B Online Sp. z o.o. |ul. Kazimierza Wielkiego 29a pok. 414, 50-077 Wrocław|Telefon: 22 389 6933 | Email: info@b2bonline.pl

Ważne linki

Regulamin

więcej »

Polityka prywatności

więcej »

Informacje prawne

więcej »

Facebook

więcej »

Youtube

więcej »

Twitter

więcej »

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego - Innowacyjna Gospodarka.

Innowacyjna gospodarka B2B EU

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Działanie 8.2 – Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu B2B Fundusze Europejskie – dla rozwoju Innowacyjnej Gospodarki

  • Rozwiązania
  • Aktualności
  • Dla mediów
  • O FIRMIE
© 2015 B2B Online - Wszelkie prawa zastrzeżone